Nowy zwiastun Star Wars: Battlefront II prezentuje sporo konkretów dotyczących kampanii singleplayer, jak i trybu multi. Ponadto EA opublikowało wymagania sprzętowe nadchodzącej wielkimi krokami produkcji osadzonej w uniwersum Gwiezdnych Wojen.

Narratorem pięciominutowego materiału jest John Boyega, aktor wcielający się rolę Finna. Należy do grona fanów poprzedniej części Battlefronta, o czym nie omieszkał kilkukrotnie wspomnieć na swoim Twitterze.


W porównaniu do poprzedniczki Star Wars: Battlefront II zaoferuje osiemnaście lokacji, ponad dwa razy więcej grywalnych bohaterów oraz ponad trzy razy więcej pojazdów. Wśród map multiplayer znajdziemy takie lokacje jak: Druga Gwiazda Śmierci, Kashyyyk, Ryloth, Endor, Jakku, Hoth, Kamino, baza Starkiller, Yavin 4, Mos Eisley, Naboo, Takodana, Fondor i Nieznane Regiony. W kampanii singleplayer gracze odwiedzą Sullust, Pillio, Vardos oraz Bespin. Dostępne będą cztery klasy postaci: szturmowiec, ciężki strzelec, specjalista i oficer.

W Star Wars: Battlefront II twórcy położyli duży nacisk na pracę zespołową, gdyż to od niej będzie zależała zdobywana liczba punktów bitewnych. Z kolei punkty bitewne można wykorzystać do wzywania posiłków w postaci szturmowców z miotaczem ognia czy Wookie’ech, pojazdów i oczywiście bohaterów (na przykład Rey, Finna, Darth Maula, Phasmy). System gwiezdnych kart został przebudowany. By je zdobyć, należy znaleźć skrzynie bądź tworzyć je z części zamiennych. Dzięki kartom można odblokować specjalne przedmioty służące do ulepszania postaci, pojazdów, bohaterów.

Multiplayer zaoferuje pięć różnych trybów: potyczkę (dynamiczna walka na małym obszarze), atak (bitwa oparta na realizowaniu określonych celów), bohaterów i złoczyńców, natarcie gwiezdnych myśliwców i galaktyczny najazd (20 vs 20). Będąc offline na graczy czeka również mnóstwo atrakcji, jak chociażby tryb kooperacji na dzielonym ekranie. Jest to chyba jedna z największych nowości, o którą fani prosili od czasu premiery poprzedniej części. Nie zabraknie również kampanii dla pojedynczego gracza. Opowie ona o wydarzeniach mających miejsce pomiędzy Powrotem Jedi a Przebudzeniem Mocy. Gracze wcielą się w postać Iden Versio, członkinię służb specjalnych Imperium.


Wymagania sprzętowe

Nowy zwiastun Star Wars: Battlefront II zaostrzył apetyt na tytuł, ale zanim wsiądziecie do tak zwanego hype train, sprawdźcie, czy Wasze pecety spełniają wymagania sprzętowe:

Minimalne:

  • System: Windows 7, 8.1 lub 10 (64-bit)
  • Procesor: AMD FX-6350 lub Intel Core i5 6600K
  • RAM: 8GB
  • Karta graficzna: Radeon HD 7850 2GB lub GeForce GTX 660 2GB
  • 15GB miejsca na dysku

Zalecane:

  • System: Windows 10 (64-bit)
  • Procesor: AMD FX 8350 Wraith lub Intel Core i7 6700
  • RAM: 16GB
  • Karta graficzna: Radeon RX 480 4GB lub GeForce GTX 1060 3GB
  • 15GB miejsca na dysku

Otwarta beta Battlefront II rusza 6 października. Gracze, którzy złożyli zamówienia przedpremierowe, mogą zagrać 4 października. Oficjalna data premiery tytułu nastąpi 17 listopada.

Podziel się.

O autorze

Zakochana w grach od pierwszej sesji na Pegasusie, miłośniczka otwartych światów i dobrej fabuły. Fanatyczka uniwersum Wiedźmina, zarówno tego wirtualnego, jak i książkowego. Oprócz gier uwielbia seriale, filmy i literaturę fantastyczną.