PGW 2017: Erica

0

Sony i FlavourWorks przedstawiły na tegorocznym Paris Games Week owoc swojej współpracy. Jeśli smakuje tak, jak wygląda, to poproszę dokładkę.


Erica to coś więcej niż opowieść

Tytułowa bohaterka próbuje zostawić za sobą traumatyczne dzieciństwo, jednak nie jest w stanie poradzić sobie z demonami przeszłości. Pewnego dnia kontaktuje się z nią przyjaciel rodziny, wierząc, że wspomnienia dziewczyny mogą być kluczem do schwytania mordercy. Niedługo później Erica odbiera kolejny telefon, tym razem od mordercy. Postawiona między dwiema wersjami jednej historii, będzie musiała wybrać własną prawdę.

Już w przyszłym roku poprowadzimy Ericę krętą i niebezpieczną drogą wyborów, których mamy doświadczać co 15-20 sekund. Będą to tak pozornie błahe rzeczy, jak otarcie łzy czy przetarcie lustra, ale również te decydujące o życiu i śmierci. A choć przeżycie jest w pełni filmowe, to nie będzie czasu na bierne oglądanie – reżyser nie odpoczywa!

W opowiadanej historii twórcy postawili na dotykową interakcję ze światem. Dyrektor kreatywny gry, Jack Attridge, zdradza co nieco w wywiadzie:

Odważysz się zerwać pieczęć?

Podziel się.

O autorze

Uwielbiam górskie wędrówki i leśne spacery. W chwilach tak wolnych, jak i bardzo szybkich czytam książki i zatapiam się w niezmierzone światy gier komputerowych. Jestem ciekawy świata i staram się go tak poznawać, jak i tworzyć.